2013. december 17., kedd

Ajándékozós - Presenting

Ezt a gyönyörű, kötött Holden kendőt kaptam a titkos karácsonyi ajándékozós projekt keretében. Ennek és sok más kötött kendő hatására tegnap vettem szuper nyírfa kötőtűt és elkezdtem kötni tanulni.
I got this beautiful Holden scarf in a secret Christmas presenting project. For this and as I saw some nice scarves, yesterday I bought super birch-knitting-needles, and I started to knit.


 És a sok izgalom, vajon elég lesz-e a fonal, tetszeni fog-e neki a színe, milyen legyen a minta, vajon mit is készítsek igazlom után én is átadtam az ajándékomat, ami egy kis szütyő/tartó lett, egy horgolt csősál és kitűző.

After so much exciting, have I got enough yarn, I wonder she would like this color, what pattern is the best, what can I crochet for her etc..., I gave my present, what was a basket, a scarf and a broch.



1 megjegyzés:

  1. „Sok régi emlék, sok régi dal,
    Köztük most újból kisgyermek vagy.
    Ez az ünnep legyen úgy szebb, ahogy álmodban látsz,
    Egy új világ, hol teljesül, mit vársz.
    Egy éjjel, tele fénnyel, mikor szikrázik a hó,
    Egy új nap, melyre bármi írható.”
    (Balázs Ádám)

    Békés, boldog karácsonyt kivánok!:-)

    Batorba alias Csilla (és Peti, Barbara, Boglárka és Bíborka ) :-)

    VálaszTörlés