2012. január 1., vasárnap

Boldog új évet kívánok

Minden kedves olvasómnak, blogtársamnak, horgolóknak és alkotóknak egyaránt boldog új évet és alkotásokkal teli napokat kívánok! :)

Összegzés a 2011-es évről:

- márciusban elkezdtem fejleszteni a horgolás-tudományomat és egy hét alatt a különböző videók alapján sikerült megtanulnom az erős alapokat
- elkészültek az első horgolt fülbevalók, melyek bibliai neveket kaptak
- megnyitottam az e-boltomat a meskán
- eladtam néhány fülbevalót
- elindítottam kísérleti fázisban a blogomat
- anyagbeszerzések horgoláshoz: horgolótű, gyöngyök, fonalak, különböző fémalapok
- rendelésre horgoltam egy babaszandált
- megismerkedtem a filcalappal
- anyagbeszerzések filchez: filc anyagok, hímzőfonalak, gyöngyök
- filc fülbevalók készültek
- különböző kitűzőket készítettem
- megtanultam szép tortákat sütni és díszíteni őket
- bátrabban sütök kelt tésztával
- megtanultam a láncöltést
- felelevenítettem a pelenkaöltést, amit még az általános iskolában (15 éve) tanultam
- elkészült a névjegykártyám
- népszerűsítettem a blogomat (köszönöm latinka! :) )
- elindítottam az első játékomat és két nyertest sorsoltunk a férjemmel
- lettek rendszeres követőim (köszönöm nektek!)
- hozzászólások a bejegyzéseimhez
- frissítettem a blogomat
- és év végén nyertem Schnappy adventi játékán egy nyakláncot
Most ennyi jutott eszembe, tartalmas évet tudhatok a hátam mögött!

Terveim a 2012-es évre:

- megtanulni haladó szinten a horgolást
- új ötletek, ugyanis rengeteg anyagot vásároltam, amik megvalósításra várnak
- frissíteni a meska boltomat
- egy jó fényképezőgépet venni, amivel szép képeket készíthetek
- találkozó a debreceni blogtársakkal :)
- minél többet adni és adni és adni, önzetlenül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése